به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده؛ مهدی شاکر اظهارداشت: مدیریت شهری برای تحقق سرمایه اجتماعی در قالب پایگاه مردمی و ایجاد پل ارتباطی بین شهرداری و شهروندان با دریافت پیام ها و درخواست های شهروندان، پاسخگویی و ارائه مشاوره بصورت ۲۴ ساعته و ایجاد بستری مناسب جهت تعامل شهروندان در مدیریت شهری با بهره گیری از کلیه ظرفیت های لازم در راستای حل مشکلات شهروندان می باشد. شهردار آباده افزود: در چهارماهه نخست سال ۱۴۰۳ بیش از ۶۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ توسط شهروندان آباده ای گرفته شده که عمده موضوعات مربوط خدمات شهری- سدمعبر و عمرانی می باشد که بصورت ویژه پیگیری می شود.
لینک ایتا شهرداری آباده https://eitaa.com/abadeh_shahrdari