• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ 
شهردار آباده؛ از آغاز عملیات روكش آسفالت بلوار سلمان فارسی خبر داد
مهدی شاکر با اعلام خبر شروع آسفالت فاز اول بلوار سلمان فارسی اظهارداشت: شهرداري آباده در راستای برنامه‌ها و اهداف خود آسفالت بلوار سلمان فارسی را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده؛ شهردار آباده اظهارداشت: عملیات روکش آسفالت بلوار سلمان فارسی به طول تقریبی یک کیلومتر و عرض ۲۶ متر در باندهای رفت و برگشت شامل(تملک-زیرسازی و آسفالت) با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال می باشد؛ که در سال جاری عملیات آسفالت آن به پایان می رسد.

شهردار آباده اظهارداشت: عملیات روکش آسفالت بلوار سلمان فارسی به طول تقریبی یک کیلومتر و عرض ۲۶ متر در باندهای رفت و برگشت شامل(تملک-زیرسازی و آسفالت) با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد ریال می باشد؛ که در سال جاری عملیات آسفالت آن به پایان می رسد.

شهردار آباده با بیان اینکه حدود ۲۰ سال از شروع احداث بلوار سلمان می گذرد، افزود: پروژه احداث بلوار سلمان فارسی شامل ۲۸۰۰ متر طول جدولگذاری ، ۱۷۰۰۰ متر مربع زیرسازی و ۵۵۰۰ تن آسفالت می باشد که یکی از پروژه های شاخص شهرداری آباده در سال جاریست.

مهدی شاکر در ادامه از همشهریان خواست : با توجه به اینکه شهرداری آباده قصد تکمیل فاز دو تملک اراضی مورد مسیر و احداث فاز دو بلوار سلمان فارسی را دارد، مالکینی که در محدوده خیابان رضوان تا چهارراه شهید نواب صفوی دارای ملک می باشند با در دست داشتن اسناد مالکیت جهت دریافت بهای ملک خود تا تاریخ ۱۴۰۲/۱۰/۳۰ به واحد املاک شهرداری آباده مراجعه نمایند، تا عملیات تکمیل بلوار سلمان فارسی در کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0