• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۱۰/۲۲ 
بانوان شاغل در شهرداری آباده بعنوان بانوان فرهنگ یار ترافیك انتخاب شدند
♦طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در آباده اجرا می شود

♦طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در آباده اجرا می شود
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده : طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور آموزش، آگاهی بخشی و ارتقای انضباط در رفتارهای ترافیکی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا و استانداری فارس  اجرایی گردد.
سرگرد مجاب رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان آباده اظهار داشت: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور ضرورت آموزش در آگاهی بخشی و ارتقا انضباط در رفتارهای ترافیکی با رویکرد کاهش تخلفات و پیشگیری از بروز تصادفات در استان اجرا می‌شود.
مجاب افزود: با توجه به جمعیت قابل توجه و نقش تأثیر گذار زنان در تربیت و فرهنگ سازی ترافیکی در نظر است از حضور مؤثر زنان در امر ترویج صحیح عبور و مرور و پیشگیری از بروز تخلفات و تصادفات رانندگی با ارائه آموزش‌های لازم در قالب این طرح استفاده و در مرحله اول بانوان شاغل در شهرداری آموزش های لازم را می بینند. 
وی خاطر نشان کرد: طرح بانوان فرهنگ یار ترافیک در مرحله اول به صورت کارگاهای آموزشی ویژه بانوان شاغل در دستگاهای اجرایی استان تشکیل می‌شود.
وی افزود: بانوانی که در اجرای این طرح بیشترین تأثیر و فعالیت را داشته باشند از طریق پلیس راهور ناجا کارت مخصوص دریافت خواهند کرد.
در این جلسه غلامعباس زارع شهردار آباده گفت: شهرداری آباده آماده همکاری در برگزاری هر چه بهتر این طرح در سطح شهر آباده می باشد و بانوان شاغل در شهرداری می توانند سفیران فرهنگ سازی در ترافیک و انتقال مفاهیم و قوانین راهنمایی و رانندگی  باشند.
 

امتیاز :  ۱.۰۰ |  مجموع :  ۱

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0