• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۸/۰۸/۲۲ 
next    /  2 prev
سرقت كابل های برق ، علت خاموشی پارك های محله ای
کابل های برق پارک های محله ای در آباده برای دهمین بار در یکسال گذشته سرقت شد


کابل های برق پارک های محله ای در آباده برای دهمین بار در یکسال گذشته سرقت شد
به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده ، برای چندمین بار سیم و کابل برق در چند روز اخیر به سرقت و در پی آن خاموشی پارک های محله ای و پارک شهر را به دنبال داشته است. 
به گفته محمد یزدانشناس مسئول زیباسازی شهردرای آباده،  برای چندمین بار است که کابل های برق در نقاط مختلف سطح شهر به سرقت می روند و  با جایگزینی از سوی شهرداری این موضوع دوباره تکرار می شود .
وی اظهار داشت: شهروندان باید بدانند در حفظ و نگهداری مبلمان و تجهیزات شهری خود کوشا باشند و در صورت مشاهده هرگونه خسارت و صدمه زدن به اموال عمومی سریعا موضوع را با نیروی انتظامی و یا ماموران شهرداری در میان بگذارند. 
یزدانشناس در ادامه اظهارداشت: در یکسال گذشته در برخی از پارک های محله ای شاهد بودیم که بیش از ده بار کابل های برق مورد سرقت قرار گرفته است که از جمله مکان هایی که تا کنون مورد سرقت قرار گرفته اند می توان به ؛ پارک محله ای شیخ عطار، پارک شهر، میدان آزادی، محوطه شهرداری، ریسه های دیوار نوری چهارراه مخابرات، پارک محله ای خیابان 17 شهریور، پارک محله ای عبداله آباد و پارک محله ای درغوک
 مسئول زیباسازی شهرداری آباده با بیان ینکه تخریب اموال عمومی جرم محسوب می گردد عنوان کرد: تا کنون چند نوبت به لایت باکس های بلوار استقلال نیز خسارت وارد شده و پمپ های آبنماهای سطح شهر نیز به سرقت رفته است. 
 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0