• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۷/۱۰ 
next    /  2 prev
شهردار آباده در آئین تجلیل از اتش نشانان شهرداری آباده :
ایمنی باید بعنوان یك فرهنگ در جامعه نهادینه شود
مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری آباده برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده؛ مراسم گرامیداشت روز آتش نشان و ایمنی در محل ایستگاه اتش نشانی شماره 2 شهرداری آباده برگزار شد .

در این مراسم زارع شهردار آباده در سخنانی ضمن گرامیداشت هفتم مهرماه روز  آتش نشانی و ایمنی ، با تاکید بر حفظ آمادگی آتش نشانان درعرصه خدمت رسانی گفت: آتش نشان باید در همه شرایط آماده باشد اتش نشان ها تنها افرادی هستند که در هنگام بروز سانحه ای بدون ترس به قلب حادثه می روند.

وی با بیان اینکه آتش نشان ها محور همه رشادت ها ایثار و از خود گذشتگی می باشند افزود: نمونه این رشادت و از خود گذشتگی را می توانیم در حادثه پلاسکو ببینیم کار آتشنشان ها اگر با شجاعت عشق و ایثار همراه باشد قطعا موفقیت آمیز خواهد بود

شهردار آباده اظهار داشت :ایمنی باید بعنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود ودر این راستا آموزش همگانی ایمنی را برای شهروندان آباده، مدارس و ...  در قالب آتش نشانی افتخاری که به زودی انجام می گیرد که علاقه مندان می توانند در قالب ngo اقدام نمایند.

زارع  در ادامه تصریح کرد: ارتقاء سطح قابلیت های عملکرد آتش نشانیی با توجه به همه نواقص و کمبود ها باید در اولویت قرار گیرد . که در همین زمینه با همکاری شهرداری آباده به زودی یک دوره آموزشی برای اتش نشانان شهرداری آباده با استفاده از مربیان مجرب برگزار می گردد.

شهردار آباده با اشاره به بودجه دو میلیارد و هشتصد میلیون ریالی  آتش نشانی آباده در سال 97 اظهار داشت: این بودجه  در راستای تجهیزات و راه اندازی مرکز پیام می باشد

حسامی رئیس شورای اسلامی شهر آباده در آئین تجلیل از آتش نشان گفت: آتش نشانی مظهر شجاعت و از خودگذشتگی می باشد.

سیده سهیلا حسامی افزود: امام حسین (ع) الگوی آزادی و ایثارو ماباید بعنوان یک شیعه ادامه دهنده راه ائمه باشیم ، آتش نشانی حرفه مقدسی است و خداوند تلاش هیچ کس رو بدن مزد نمی گذارد.

در این مراسم جواد اسماعیل مسئول آتش نشانی شهرداری آباده با بیان عملکرد شش ماهه سال 1397گفت: شهرداری آباده دارای 2 ایستگاه اتش نشانی در شهر آباده می باشد که در شش ماهه اول سال 97 ، بیش از 200 مورد عملیات شامل؛ حریق وسایط نقلیه، حریق واحدهای مسکونی، تصادفات جاده ای و ... داشته است.

وی در ادامه با بیان کمبودهای ایستگاه های آتش نشانی شهر آباده گفت: به واسطه افزایش جمعیت و گسترش شهر وسایل و تجهیزاتی مورد نیاز ایستگاه های آتش نشانی می باشد تا در مواقع بحران بتوانیم در اسرع وقت به همشهریان خدمات رسانی نمائیم.





امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0