• ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۳۹۷/۰۶/۰۷ 
next    /  2 prev
به مناسبه هفته دولت صورت گرفت:
♦بهره برداری و كلنگ زنی چند طرح عمرانی شهرداری آباده
🔸در ششمین روز از هفته دولت چند طرح عمرانی شهرداری آباده به بهره برداری رسید
به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده؛ محمد اسدالهی نماینده دولت در شهرستان آباده اظهار داشت: خوشحالم که در شهرداری ها و شوراهای اسلامی نگاه مثبتی به بخش توسعه گردشگری وجود دارد وباید تلاش کنیم سرانه شادی و نشاط را در شهرستان بالا ببریم و امروز نیز پروژه های خوبی در همین ارتباط در شهر آباده به بهره برداری می رسد و کلنگ زنی می شود    وی در آئین کلنگ زنی سایت سازی و ساماندهی بلوارهای چمران و سیدان و محوطه شهرداری گفت: این پروژه ارتباط مستقیمی با سلامتی و تندرستی دارد و امیدواریم در کوتاه ترین زمان ممکن به بهره برداری برسد . فرماندار آباده همچنین از اختصاص  یک میلیارد ریال به این پروژه از سوی فرمانداری خبر داد .

غلامعباس زارع در آین بهره برداری از پروژه های شهر داری آباده با اشاره به توسعه فضاهای گردشگری سایت پرواز و فضای گردشگری تفریحی می باشد. که در فاز اول شامل احداث مسیرهای پیاده روی –محوطه سازی مقبره خواجه عکاشه – احداث سرویس بهداشتی و پارکینگ و نورپردازی مسیر کوهستان می باشد .

شهردار آباده با بیان اینکه؛ سایت  سازی و ساماندهی بلوارهای شهید چمران و سیدان و محوطه شهرداری تحت عنوان پیاده راه سلامت نیز با اعتبار 7میلیارد و پانصد میلیون ریال امروز کلنگ ان به زمین می خورد افزود: توجه به سلامت شهروندان و مسایل فرهنگی از اولویت های شهرداری آباده می باشد این پروژه در مقیاس شهری و امکانات فرهنگی – رفاهی- تفریحی از قبیل پیاده راه سلامت، مسیر دوچرخه، ساماندهی پارکینگ های مورد نیاز و خدمات فرهنگی شامل؛ فضاهای باز جهت تعاملات اجتماعی به شکل اگورا با عنوان زیر گذر نخبگان ، سایت سازی مدرن ، سروس بهداشتی و خدمات رفاهی مورد نیاز می باشد .

شهردار آباده در آیین افتتاح پارک های محله ای عبداله آباد و محمدیه گفت:توجه به محلات و زیباسازی محلات باید در دستور کار باشد در ادامه پارک های محله ای عبداله آباد و محمدیه بامساحت بیش از 2800مترمربع و اعتبار 2میلیارد ریال به بهره برداری رسید .







امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0