• time : 00:00
  • Date : Tue Oct 12, 2021
next    /  2 prev
دیدارسرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی با فرمانده  انتظامی شهرستان آباده
♦به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده ؛ به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، سرپرست  شهرداری و اعضای شورای شهرآباده به پاس زحمات و رشادت های مجموعه پلیس آباده و هفته نیروی انتظامی بافرمانده انتظامی آن شهرستان دیدار کردند.

♦به گزارش روابط عمومی شهرداری آباده  : به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، سرپرست  شهرداری و اعضای شورای شهرآباده به پاس زحمات و رشادت های مجموعه پلیس آباده و هفته نیروی انتظامی بافرمانده انتظامی آن شهرستان دیدار کردند.
در این دیدار حسین دانشور رئیس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته ناجا گفت: امنیت امروز جامعه حاصل تلاش نیرو های نظامی و انتظامی می باشد و آباده در زمینه برقراری امنیت همیشه در استان سرآمد بوده است . 
نواب محمدپور سرپرست شهرداری آباده گفت: شهرداری آماده همکاری با نیروی انتظامی در زمینه های مختلف می باشدو اگر امنیت در جامعه نباشد شهروندان دچار مشکل می شوند 
وی افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری شهرداری با پلیس شهرستان ،شاهد ارتقاء امنیت اجتماعی باشیم  .
سرهنگ مسعودی فرمانده انتظامی شهرستان آباده نیز اظهار داشت : نیروی انتظامی احترام  و تعامل و همکاری با سازمان ها و ادرارات را در سرلوحه کارخویش قرارداده است 
و بحمدالله در خصوص برقراری امنیت در شهرستان در نقطه خوبی هستیم.
وی افزود: اطلس جغرافیایی جرم در آباده تعریف شده و مناطق و جرم ها مشخص و رصد شده اند که شاهد کاهش چشمگیری از جرم ها در شهرستان بوده ایم .
 

Average :  2.00 |  Submitted :  1

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0